Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Επιτελουςς:DD

Επιτελουυςς:D
Ειναι Σαββατο και αυριο παω στην πολυαγαπημενη μου Αγγλιααααα:D
Το μονο που εχω να κανω ειναι να ετοιμασω τη βαλιτσα μου και ολα μου τα πραγματα να τα εχω ετοιμα για αυριο το πρωιι..Πρεπει να θα σηκωθω το πρωι 5 η ωρα μπορει και 4 μιση, γιατι 6 παρα τεταρτο πρεπει να ειμαι εκει.6 παρα τεταρτο το αργοτερο κι ολας^^
Λοιποονν.. σε λιγο θα κανω μπανιο να φτιαξω τα μαλλια μου και μπλα μπλα.
Το ταξιδι αυτο πιστευω θα μας προσφερει παρα πολλα!Αρχικα θα μαθουμε περισσοτερο τα αγγλικα και την προφορα τους, θα μπορουμε να συναναστρεφομαστε και με αλλα παιδια απο αλλες χωρες ωστε να εξασκουμε τη γλωσσα μας, τα αγγλικα δηλαδη, εμμ.. Επισης θα μπορεσουμε να ξεφυγουμε λιγο απο την καθημερινοτητα.. Θα ξυπναμε αλλη ωρα το πρωι, θα πηγαινουμε σε μουσειαα και γενικα θα ειμαστε μακρια απο τους γονεις μας και απο αλλα ατομα. 
Οταν γυρισουμε στο Ηρακλειο θα εχουμε συνηθισει πια και θα εχουμε ξεχασει να μιλαμε καλα καλα ατα ελληνικα μαςΧΔ
Δεν θα ξαναμπω facebook  ή κατι τετοιο, οποτε τα ξαναλεμε σε 2 εβδομαδεςς:**

Byeeeeeeeeeeeeeeeee<3<3<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου