Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Can you see the defference?

H Agglia ya mena prosopika itan ena ajehasto tajidi me para poli gelio!
Ka8e mera itn ke pio orea.. ka8e mera anakaliptame ki ala pediaa..Ka8e mera ma8ename ke pio pola!
Ti mera pou ftasame ida to kolegio kai eipa wow~auto 8a pei paradeisos! Meta bika st domatio ke itn akoma k auto teleioo! T fagito itn arketa kaloo.. Pigame sta magazia ke psonisame oti pio oreo iparhei!Pigame sto colchester opou to girisame olo rotontas an8ropous gia ena quiz! Ajehastes stigmes me Evi<3
Ka8e vradi eimastan me ta kalitera pedia pou eihame gnorisei ekei ke tous ma8ename lejeis st ellinika ke autoi se emas st italika! Malista mia Italida 8a er8ei iraklio se lgo keroo:DD
To simantikotero pou 8elo na po einai: Stin agglia ta panta einai toso ma toso diaforetika me tin ellada! Mehri ke to disimo! Einai poli anejartitoi san an8ropoi, poli eugenikoi ke filikoi!Emeis eimaste shedon to akrivos adi8eto(merikes foresXD)
Ya na mi leo pola perasa ejeretika ke euharisto pragmatika ola ta pedia pou itn dipla mou ke perasa opos perasaa.. Episis euharisto tn kiria Melanie pou olo ke kati mas elege ya na perasei i ora ke euharisto ke to Mihalio(:P) pou mas diaskedaze oso borouse!
Makari na mename 1 2 3 4 5 mines akoma ekei alla dn borousame:/
tou hronou 8a pao ennoeite jana me pio pola pedia, pio poli gelio ke hara!

Agglia mou 8a er8o tou hronu tetoia mera!Sagapao poli<3<3<3

Auto to video dn kolaei poli ala to akougame me tn evi sineheia ke mou 8imizei toso poli agglia;')   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου